hårt

Heeeej Alla glada!! (gissa film)

hoppas allt är bra med er! tänkte bara berätta lite om mitt liv, eftersom jag har lite tråkigt..

igår va det fradag, jag, jbe, soffe och karin drog hem till lovisa och var där och typ snackade om allt mellan himmel och jord.. ibland snackade vi inte alls utan kollade varandras mobiler eller drygade vid daton..

vi drog från lovisa runt halv 2 och då fick jag och jbe ett sorgset ansikte i dörren av Lovisa "hejdå tjejer och ha så kul imorn".. Jaa vad säger man.. Japp det ska vi?? iaf vi fortsatte vår promenad och lämnade av soffe där även hon sa "ha så kul imorn då".. hmmm jaa det kändes faktiskt lite hårt.. tycker dom är gulliga som kan unna andra gott haha.. nu fattar säkert inte så många vad jag skriver om. grejen är att jag och jbe och lousie ska ut ikväll och de andra är bara 17...

det kändes hårt att se allas ansiktsutryck.. men då kan jag säga er ATT KROGENLIVET ÄR HÅRDARE!! ;D

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. plugga lite kanske.. sen måste jag ju höra av mig till erika eller johanna också :) funnybunny :D

PUSS på er!!         (filmen var fresten MASJÄVLAR)

sommar skulle ju inte sitta helt fel..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0