MAGALUF --> FYRA MÅNADER

AWWWWWWWWWESOOOOME! eller hur va det vi sa? =)

idag har jag varit på stan och käkat glass och jordgubbar med the hole magluafgäääng, gissa vad vi snackade om?? hmm jaa det kan man undra.. om ni frågar mig skulle jag nog dra en chansning på våran partaj vecka på magge! sen lite sista april och resten av sommarlovet såklart!

för tillfället sitter jag och smaskar kardemumma.. mmmmmmmm så gott det är, och jag som skulle sluta :O

i helgen blir de nog krogis om inget annat roligt händer ;D (skulle ju vilja ha med mina 17 åringar med, så vankas det hemma/lokal fest kan man ju alltid höra av sig.. hemma kvällar med brudarna är inte heller hoolli makkarooniiie feel)

märks det att jag är på bra humör?? i så fall är det solen... tror jag fått solsting

NEEEEJ, nu blir det Sandhamn nästa som väntar på TV..


tjoodiilooodiiilooo

Kommentarer
Postat av: maalonie

2 och en halv månad för mig gubbbbi :D:D

2010-04-14 @ 23:35:54
URL: http://malizz.blogg.se/
Postat av: evve

haha du och din kardemumma ;) ;)

2010-04-15 @ 22:05:54
URL: http://moaevelinas.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, visste att det inte skulle gå så många dagar innan du skulle börja igen ;) tror inte att din bakgrundsbild hjälper, haha

2010-04-15 @ 22:24:22
URL: http://alorentz.blogg.se/
Postat av: lovisa

MAGALUF HÄR KOMMER VIIII!!

och bra där jossan, då ska jag hitta en hemmafest eller fixa hemmakväll ngnstans :)

2010-04-16 @ 16:46:01
Postat av: lovisa

MAGALUF HÄR KOMMER VIII!!

och bra där jossan, då ska jag hitta en hemmafest eller fixa en hemmakväll ngnstans :)

2010-04-16 @ 16:48:51
Postat av: Anonym

ops första kom fram alltså

2010-04-16 @ 16:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0