2010-01-04

hallå babes!

idag har jag inte gjort så mkt mer än att plocka ur några möbler från mitt rum. pappa ska nämligen börja göra om där snart (hoppas imorgon). imorgon ska jag och emelie gå på riskettan. detta är en kurs man måste gå för att få ta körkort. den håller på från halv 2 till fem tror jag! sen är det bara risktvåan (halkbanan) och lite körlektioner som återstår, sen är körkortet mitt! haha. kanske inte riktigt så lätt men iaf....

jessica är i thailand och jag är sååååååå avis. vem vill inte bli brun, rida elefant, dricka drinkar, coccosnötter, snorkla bland hundratals fiskar ååå nej nu kan jag inte fortsätta blir bara så aviiiiiiiiiiiiiis.

PUSS på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0