Fredag

hejsan mina små stövlar!

ojojoj vad det har hänt mkt sedan jag bloggade sist.. tyvärr orkar jag inte skriva ner allt, men lite kan jag dela med mig av =) jag har faktiskt varit på IKEA med mickan och charlotte. jag skulle kolla på nya saker till rummet och fick faktiskt med mig en hel del hem.. två ljus med lila lyktor, sängöverkast, gardiner, 9 st träramar som jag idag har målat plommonfärgade hmm vad va det mer??? de var nått mer men kommer itne på nu...

iaf mitt rum är typ klart och ommöblerat, färgen på fondväggen blev inte riktigt den färg jag hade tänkt mig, men den fungerar iaf. fick ett ganska mörkt och varmt rum nu.. lite utländskt så där, ser ut som en bordell typ, men de gillar vi ju???

kollade på let´s dance nu ikväll också.. jag hoppas verkligen att den där stylisten åker ut!! shiiit vad dryg hon äääääär... ut med packet!

imorgon är det något upptacktsmöte med det nya fotbollslaget.. börjar 12 och slutar 18 så jaa jag blir väl i princip borta hela dagen.. på kvällen skulle jag bara vilja ha allmänt mysigt med mina små flickor..

har glömmt berätta att jag ska till MAGALUF med fyra av dom, ska bli så jävla roligt och underbart! hörde att soffe hade betalat in idag. ÄNTLIGEN nu känns det mer på riktigt lixom.. PUSS på det! ska förklara mer sen hur mina lilla resa kommer att se ut..

PUUUUUUUUUUUSS


Kommentarer
Postat av: amanda

"på kvällen skulle jag bara vilja ha allmänt mysigt med mina små flickor.." Jag håller med :)

2010-01-09 @ 14:10:19
URL: http://alorentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0