halkbana CHECK!

jaa hörrninini! ikväll har jag bokat halkbana tjohooooooo 24/2 ska jag och erika åka buss från uppsala till gillinge för att ha kul och slira runt lite höhöhöhö^^

och jaa som ni ser har klockan passerat 01:00 och jag har just kollat på de avsnitt då francesca åker ur PH (jag vet att hon kommer tbx) men nu kommer rami in iaf...

stackars min lilla gorillapappa som kom hem med tolv bussen och gick hem hit nu, han kom för en halvtimme sen han hade nästan inga kläder på sig... han frös... han var röd...

jbe tack för hjälpen <33

imorgon ska hag gå och fixa ett nytt pass, så jag kan komma in  på krogen om tre veckor och så jag kan dra till magaluf med rajtantajtan-brudarna :D

Puss alla puddingar <3

   OOYeeeh här är jag i magaluf om ca 7 mån (dålig kvalité?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0