hola, hello, hej, guten tag, moi...

är några sätt man kan hälsa på... själv väljer jag att säga VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG MINA SMÅ ÄLSKLINGAR!!!

Igår var jag först i skolan till kvart i fem, yees i löööv it! sen drog jag ner på stan kollade på lite saker jag önskar mig tills jag fyller år.. (för er som glömt så är det exakt två veckor dit idag).. iaf sen drog jag till farmor var där ett tag och till 7 drog jag mig ner till stan igen för att käka på thai villige med Lousie, Daniel och Axel. vid nio dorg vi oss ner mot filmstaden för att kolla på Avatar.. filmen var helt underbar och jag älskade alla växter och naturen på ön Pandora. verkligen ett ställe man skulle vilja åka till i sånna här stunder då man bara vill bort från verkligheten.. filmen slutade iaf med mkt krig och att det bombas på hela ön vilket jag tycker sööööööög. den var typ tre timmar och lite för lång och för krigig för min smak...

ikväll vill jag träffa dom som just är mina små älsklingar, men nu måste jag nog plugga lite samhällskunskap innan jag gör nått annat!

PUUUUUUUUUUSS

visst ser bilden härlig ut? alla växter lixom lyser :D


Kommentarer
Postat av: amanda

toppenfilm :D gillar när de slår på bladen så de blinkar till

2010-01-30 @ 19:11:29
URL: http://alorentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0