jag kan inte sova

hallåhallåhallå!!

här kommer jag, bubblar snart över av all energi jag har i kroppen och klockan är.... jaa... halv 1!!!!!! har legat och kollat lite på paradise hotell och vet ni`?? jag är fan snart beroende.. hade bestämmt mig för att INTE följa den såpan, men när man går i min klass där typ alla kollar på PH så kan man inte motstå, och för att inte tala om alla mina vänner som skriver på facebook " YEEEEEES, rami åkte ut" eller "FAAAN att francesca kom tillbaka" osv.. jaa då är de inte lätt att motstå den numera underbara såpan... måste bara berätta för er alla att jag bara är på avsnitt 13 så har inte kommit så långt än... ändå tycker jag att de är ganska starkt jobbat av mig efter som jag började att kolla på programmet igår... hur kan man hinna de här nudå tänker ni säkert? joo (mattis blunda nu) men jag har varit magsjuk, spydde som  faaan i söndagskväll mysigt va? ännu mysigare att jag delade med mig av informationen kanske? :D

hmmm vad kan man mer skriva?? Jo juste (I) jag ska till Leksand på fredag och kolla på mora-leksand (derby) om nån undrar så håller jag ju såklart på de riktiga masarna och inte dom som rimmar på hora! sen så ska jag nog köra halkbana på sportlovet ;D ska boka imorgon så de ska bli naajs! känns som man kommer lite närmare körkortet då =) juste glömmde berätta att jag bara åker till leksnd över en kväll (med buss) är hemma vid halv 1 igen på natten mot lördagen!!!

nej nu började jag svettas måste gå och öppna fönstret!! seee you gaylords PUUUUUUUUSS <3

Kommentarer
Postat av: mattis

asså de första ordet jag såg när jag gick in på din blogg va magsjuk , sjuk =S

men du är iaf hemma men våran lärre ÄR I SKOLAN när hon är magsjuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag har panik

2010-01-20 @ 09:57:11
URL: http://msjolund.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt =S*

lärare*

2010-01-20 @ 09:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0