Vad är det för en dag..

...är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är JBes födelsedag HURRA HURRA HURRA!! GRATTIS kära vän!

japp, så började jag mitt inlägg tänkte fortsätta de med vad som hände på nyår..

1. tjejmiddag hos Lovisa med jbe, soffe, louise, amanda, mattis, karin, jessica, lovisa och jag förstås.
2. det var dans.
3. vi utsåg ÅRETS...
4. jag blev utsedd till "ÅRETS deck innan 11"
5. julgranen fick en hatt som stjärna.
6. vi drog mot bussen vid 11 tiden.
7. innan skulle jag och mattis gå in till mickan och önska gott nytt år....
8. ....vi blev nekade.
9. det var ett jävla liv på bussen " VIKTOR klappklappklapp " "MICKAN klappklappklapp" "men jossan förhelvete ta av dig den där JÄVLA fula hatten"
10. ylva säger "jossan ta det lungt nu ikväll" och går av bussen och gör årets vurpa hahah, undra vem som skulle ta det lungt? inte var det jag iaf...
11. vi "tjejer" hoppar av bussen, träffar en gamal skolkompis som spyr som en rääv typ.
12. fortsätter färden upp mot slottet, träffar på viktor ännu en gång och ger han en till nyårs kram.
13. går upp mot slottet, träffar lite klasskompisar.
14. fortsätter upp mot slottet.
15 smäller raketer.
16. öppnar min skumpa.
17. ser blondaa.
18. får en nyårs puss av blondaa.
19. beger oss ner mot stan igen.
20. gör det som absolut inte fick hända...
21. ...sätter oss på MAX.
22. åker buss hem.
23. lovisa drar av "vandraren" hans mössa.
24. han vågar inte ta tillbaka den, så han är påväg av bussen utan hans lilla mysse..
25. stannar på efterfest hos mickan, där var matte & mickan, Eve & ludde, malin & mårten :D
26. möter upp bryne med jesse och går hem mot lovisa.
27. där åt jag en glassbomb
28. satt och snacka till typ halv 6 kanske (?)
29. gick och la oss.
30 och sen höll karin mig vaken till halv 9, det tackar man för ;)

jaa det var min nyår, hoppas ni hade en lika bra? :D Lyckades inte ha stängd mun på många kort, så jag tar ett som blev hyffsat bra :D

God fortsätting på er <33


Kommentarer
Postat av: mallan

Du är härlig du min vän, ser framemot ett till år med dig :)

2010-01-04 @ 00:01:10
URL: http://malizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0