........

Österman säger:

karin är vaken bara så ni vet, för hon skriver till mig

rätt åt er hahahahhahahahahah

amandalorentz säger:

men karin, vad äre vi hör????

Johanna säger:

okej, jag sörjer

eller gör ajhg det?

nej jusjta tvärt om

- Österman säger:

är du skitso nu också?

Johanna säger:

det var det jag inte gjorde

- Österman säger:

jäa skitso

Johanna säger:

skitso

jaha där ser man

Karin säger:

kan ni stava

schitzo

Johanna säger:

nej

Karin säger:

asså idioter

amandalorentz säger:

det är jossan vi snackar om här

- Österman säger:

skitsko

amandalorentz säger:

be nice

Johanna säger:

ojojjo kommer lilla miss besserwisser

- Österman säger:

ojojoj

Johanna säger:

hahha skitsko

hahah som bajssandal

hahhahahaahah

- Österman säger:

fatta "vilken"

amandalorentz säger:

tystnad uppstår

- Österman säger:

tyst amanda

Johanna säger:

mm brukar kunna göra det erfet jossan skämt...

*syrsor*

ASSSÅ JAG HAR INGET MER ATT SÄGA HÄR..... IBLAND ÄR NI BARA FÖR MKT!!!


Kommentarer
Postat av: amanda

WE KNOW YOU LOVE US!

2010-07-08 @ 00:41:34
URL: http://alorentz.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D du fick med bästa biten!

2010-07-08 @ 02:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0