roompoolers

hej alla glada!

lousie har dragit till thailand och lämnat oss andra kvar i skiten!!! vad tycker vi om det??? jag är iaf sjuuukt avis =) hoppas hon får en härlig resa osm hon sent kommer att glömma! synd bara att hon kommer att missa det roligaste och bästa lovet nånsin, eller hur jesse?? :D

i natt sov jag hos mormor o morfar som även dom är i thailand. gissa vem osm var min roompooler??!! JJJBBBBBBBBE! kvällen började med att vi träffades hos dom vid 7, vi gjorde lite våfflor och satt och pratade. sedan gick vå på promend från 20-21 då gick vi in, kokade te, åt morotskaka och chips mmmmmmmmm!! jaa sen snackade vi ännu mer och vi satt oss och kollade på lilja forever! sen vid halv 12 eller va den va hoppa jag in i dushen sen fixade vi oss och gick o la oss och snackade ännu mer., ahah gud vad jag garvade!! kan ju säga att de var ganska tungt att gå in imorse när klockan ringde...

jbe och jag har så tråkigt i våra liv just nu, så vi hoppas att nån av våra kompisar kliver ur garderoben snart eller att nån blir gravid :)

idag har jag haft redovising, snart är det engelska nationella och sen opponering.. wish me good luck!!

Kommentarer
Postat av: sofiaweriksson

Så bra att jag just fick besked att jag är gravid :D Grattis till mig själv och bebben i magen !!!! ^^

2010-03-26 @ 21:07:53
URL: http://fiaeriksson.blogg.se/
Postat av: jb

haha fan vad bra soffe!

2010-03-28 @ 00:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0