2010-05-30

sjuksjuksjuksugkuk!

tycker jättesynd om mig själv! kanske man kan få göra ibland eller? känner mig faktiskt jätte deppig! vet inte, det kommer och går ibland liksom.. jag har absolut ingenting att deppa för, men man liksom känner i kroppen att man bara är jätteledsen men man vet inte riktigt varför.. jobbig känsla det där!

bara för det ska jag spela en skön låt för er (eurovision vinnaren ;))

fresten så garva jbe åt mitt inlägg om rådjuret, enligt henne så skriver man liksom inte om sånt i bloggen, nehe vad gör man då?? skriver om att man lagar mat åt sig själv och sin mamma för att brorsan ska på skiva som man inte kan följa med på?! aja det komemr säkert ett inlägg om självaste jbe snart här på bloggen! DÅ kan hon sitta och garva!!


Kommentarer
Postat av: sofiaweriksson

sv: ofta du har? :O

2010-05-31 @ 20:54:57
URL: http://fiaeriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, nej mer rådjur jossan

2010-06-03 @ 01:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0