avatar

hallå!!

sitter och kollar på av avatar med mamma! de andra skulle dra till framfickan men jag pallade inte följa med, vet inte men det där med att bara sitta och dricka vin är inte riktigt min grej, kanske växer till mig sen.. de får man ju hoppas, för de är ju typ de ända vuxna gör!

iaf, sedan sofia länkade mig på sin blogg steg min statistik som F*N! vet inte riktitgt om det är så positvit, haha nejdå men de är ju kul med många besökare, men kanske inte såå många haha :O lite läskigt tycker jag att det känns.. aja iaf, tycker att ni var jävligt snåla med att ge ut kommentarer om vad ni tyckte om min design! SÅ NU, ÄVEN OM NI TYCKER DEN ÄR FUL, skriv det då isf, eller om den var snygg, skriv det då! Ibland kan de vara skönt med en knuff i ryggen, och det är väl inte för mkt begärt? ;D

idag har jag även varit i skolan, på idrotten paddlade vi en bra bit, de var naajs, fast lite långtråkigt i slutet..

imorgon blir det lite trevligheter! Kanske hörs då!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0