en förändring

jag känner att jag behöver en förändring i mitt liv, och en litenn föränding här på bloggen kanske?;) får väl fråga nån om den kan hjälpa mig eftersom jag är ett reeeee!

har hänt ganska mkt i mitt liv sen sist.. de tar vi nån annan gång!

så börja skriva i den är tråkiga meningslösa (elr hur var det lovisa? ;)) bloggen igen tänkte jag eftersom jag tagit bort facebook.. helt seriös jag är nog fan beroende av facebook och vad alla dnra gör, jag blir tokig.. jag är uttråkad.. vad bra att jag la ner den för ett tag eller hur? iaf, så nu går jag på "avgiftning" om man kna söga så?

sen om ni håller lite utkik här så ska jag faktiskt avslöja någonting snart.. eller inte vaslöja helt.. DET KOMMER JAG ALDRIG ATT GÖRA!! men ge lite ledtrådar så folk kanske kan lista ut det..

sen ska det hända en till rolig sak snart.. ska bara snacka lite med mina föräldrar först!.. ser ganska ljust ut faktiskt.. så nu säger jag till mitt "10 gäng" boka gräna inte upp nått på lördag....

juste det är bra i min arm igen och jag är happy!

ses imorn då (förhoppningsvis) PUUUSS

Kommentarer
Postat av: amanda

du borde gå på en "avgiftning" för ditt kardemumma begär, haha! tack för mejlet föresten, kommer bli kanon kul :)

2010-05-20 @ 18:16:32
URL: http://alorentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0