hej, tyck synd om mig

hej alla fans!

de är ju så att varje gång det händer nånting i mitt liv (roligt som tråkigt) så skrivis det ner här..

valborg var ju då kanske inte den bästa dagen i mitt liv.. 21:50 drog jag mig hem mot min lilla håla igen.. här satt jag dock med mina päron ingela o anders o eva o anders till kl halv 3.

jag hade jätte kul under dan då jag var på ekonomicum (?), jag var as taggad skulle hem till karin och grilla.. tar moppen hem och ramlar.. jaa den rammling resulterade i ett sjukhus besök från 19- 02 (1 -2 maj) och ja vad ska jag säga.. röntgenbilderna visade en spricka i min arm /armbåge.. så jag är inte världens happigaste!!

nu ska jag plugga matte c eftersom jag har prov imorgon.. provet kommer dock gå åt helvete!!

och ja, det är typ nu man behöver ett glädjande sms nånstans utifrån som piggar upp en lite och får en på bättre tankar ;)

PUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0