PS. I love you

Hej allesammans!

igår kom jag hem från skolan efter att ha skrivit ett historia prov som gick helt okej, för att vara min hjärna (den har ju liksom lagt av redan..) sedan vid halv 11 begav jag mig mot bussen och jag jbe och jesse drog på thorens skiva på BJ, mycket rolig kväll med mycket folk! vid 3 tog jag en taxi hem till farmor :)

idag vaknade jag upp hos farmor av att min kusin isak stog och ropade Mamma åt mig! haha ssååå söt! sen kom jag hem för någon timme sen och nu har jag gjort tyskan till imorgon.. en uppgift som var helt knäpp!
som ni kanske fattar nu så var jag alltså hemma idag... jag sket i slaget och chillade ist.. jag har blivit en riktigt chillare... Erika säger att jag har börjat på soffprogramet, det känns ju skönt att höra! men helt seriöst jag är sååå jävla skoltrött just nu.. jag vill bara ha mitt körkort och kunna plugga den teorin ist för jävla adolf hitler eller om jävla första människan "lucy" som ingen bryr sig om.. vi lever liksom på 2000-talet!

aja hoppas ni alla mår bra!

PUUUUUUUUUUUUSSI


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har blivit en jävla PARTYBRUD SOM FESTA PÅ VARDAGARNA OCH SOVER BORT HELA DAGEN

2010-05-26 @ 21:02:11
URL: http://luwlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0