alooaa!!

Hallå!

imorgon går jag sista dagen i skolan för denna vecka! tjockt najs! ska nog shoppa lite på fredag (snälla sig att jag hittar min studentklänning) och sen ska jag även sola! brooowniie, here i come! annars rullar livet på rätt fint! eller vänta, fick en csn-varning idag på utvecklingssamtalet.. inte braaao jao!

länkar lite spotifylåtar också! bara frö anton är så snäll och har fixat det till min skoldator :)

haha nej nu såhär 1 min senare insåg jag precis att det inte gick! ååååå jag och teknik alltså...

får blir en bild då! VAR GLADA FÖR DET!



Fick bli en bild på min älsklinslouise!! har typ aldrig sett något sötare än på bilden :O OMG, ge till mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

väntar på uppdatering

2011-04-14 @ 16:25:50
URL: http://luwlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0