Den vackraste stunden i livet var den när du kom..

första studentskivan har varit, och jag var inte närvarande... haha jaa jag är förvånad själv! jag som var såå jääävla taggad på alla studentskivor.

sitter för tillfället i min ensamhet och dricker kallt te, digistivekex med keso till, något att rekomendera! imorgon har jag nationellt prov (muntilga i svenska B) och på fredag ska HELA projektarbetet in!! dagen efter är det valborg som ska firas i ekonomikum, tror fan jag ska supa mig redlös där alltså, så det inte blir någon kväll för min del, festa som om det inte fanns någon morgondag!!

nästa vecka är det också hur mycket som hölest i skolan.. sen börjar jag se ljuset i den oerhört långa tunneln!!! FATTAR NI!? ingen mer skola, bara chillerill hela dagarna tills jag hämtat andan lite och börjar hitta mig själv!! jaa ni, jävlar alltså, sen SKA JAG BARA IN PÅ JURISTLINJEN!!! OM DET SÅ ÄR DET SISTA JAG GÖR! FÅR VÄL PLUGGA HELA MITT LIV, MEN IN SKA JAG! så känns det nu iaf... men det hinner väl ändra sig som allt annat här i världen!

nej måste sluta nu innan det här inlägget blir lika långt som mitt projektarbete... HELA 27 SIDOR!! slå det om ni kan! känner att jag hade kunnat skriva hur mycket som helst, fingrarna bara flyter över tangentbordet!!

Pusssss <3


Kommentarer
Postat av: Eve

Taskmört som inte dök upp på min skiva!!! Trodde jag skulle få se dig där ju :D Men icke...

2011-04-28 @ 21:11:18
URL: http://moaevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0