Första dagen på nya jobbet!

Ja idag var det som sagt första dagen på Ultunarestaurangen! det gick helt okej, föröutom att jag brände fingrarna konstant! annars gick tiden väligt fort och jag träffade mycket trevliga människor.

Imorgon är det jobb som gäller igen, efter det (kl 14) ska jag träffa kära Erika som jag inte träffat sedan studenten. vi ska luncha och jag ska köpa byxor hos Louise (hoppas hon jobbar imorgon) och sen ett par rediga svarta skor (man blir trött i fötterna av att jobba på restaurang.. tro mig). yeye så ligger det till!

Ikväll har jag ätit kräftor och haft 2 besökare på min blogg! det kallar jag fint! känner mig riktigt poppis och att hela världen vill veta vad jag sysslar med!

god natt!

Här har vi henne! Erika, som jag ska luncha med alltså! (ni kanske ser det på mössan också?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej nu blev det rörigt! va heter tjejen du ska luncha med? och va heter hon på bilden?

2011-08-23 @ 00:32:28
Postat av: Anonym

vadå ska du äta lunch med nån? vem då?

2011-08-23 @ 00:37:20
Postat av: Evelina

Men nej! Nu vart jag nyfiken?! Haha :D

Absolut, vi bestämmer en dag så det verkligen blir av :) SKÖNT att du trivs på nya jobbet btw! :)

2011-08-23 @ 10:40:35
URL: http://moaevelinas.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0