heej hoooe!

nu är jag äntlien hemma, och den här gången tror jag att jag stannar hemma för resten av denna sommar. men man ska aldrig säga aldrig!

lite uppdating då: sedan sist har jag faktiskt varit på en jobbintervju och fått jobbet! jag börjar på måndag, och kommer alltså hedanefter att befinna mig på, inte mindre än, hamburgebaren BURGER KING! sedan har jag även varit i leksand som vanligt och åkt mycket vattenskidor och ring. det har varit 25 grader i tjärn och livet har lekt helt enkelt! gissa om jag är grym på vattenskidor nu.. SVAR JA!

igår solade jag, drog till mina små söta underbara kusiner och sedan mot bjk med malin för att sedan möta upp louise. det blev en sen kväll, och kan lova att det var riktigt läskigt att vara vid badet när det var KOLSVART! vi lyckades skrämma upp oss själva som fan, så vi skrev högt, och jag lyckades nästan kisssa på mig!! fast då kanske man inte kan skriva lyckades?? eftersom jag aldrig gjorde dte?!?!

aja, ikväll blir det först kalas för lilla samuel som fyller 10 år, sedan vidare mot min gamla klass för lite fest och sen kanske, kanske att jag drar mitt feta arsle till krogen för att träffa mina gamla o kära vänner!! var ett tag sen nu!

Pussinutti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0