Hur många lingon finns det i världen?

Ja ni, det är en bra fråga! Har iaf sett filmen nu ikväll, och den var såå söt och jätterolig!

Idag har jag först jobbat, sen lunchat med Erika (om någon missade det i förra inlägget, verkade så iaf?), köpt jeans, dock inte av Louise haha, hitta typ ett par likadana på Cubus men hälften så billiga som på JC. eftersom jag är en snåljävel valde jag ju såklart de från cubus. Lousie blev inte glad. Köpte även ett par skor som jag ska ha nu när jag jobbar.

Ja vad kan man mer skriva då? Juste fick min lön idag, för en kväll/ natt på ultunarestauragen.. de satt som handen i hansken. sen har jag bokat klipptid också! Om 2 veckor ska jag dit! Bra nu vet ni det, sälla anteckna så ni inte glömmer bort det, det skulle göra ont!

Första personen som kommenterar detta inlägg får helt själv bestämma vad jag ska blogga om i nästa inlägg! snällt va?.. jag vet!

Juste idag har jag 10 läsare och 24 visningar.. det går framåt, eller uppåt kanske man säger?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta om vem det var du skulle luncha med?

2011-08-24 @ 00:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0