JOOOOOOOOOOOBB!

tooodeeeloo!

Idag är jag på lite bättre humör och inte lika mycket tankar i min lilla hjärna. Idag har jag fixat ett nytt jobb som är på 75%, det är alltså på Ultuna restaurangen där jag kommer servera och va i kassan från 9-15 måndag- fredag. Jag har inte sagt upp mig från burger king, utan fick faktiskt fortsätta jobba där, kvällar och helger, när dom behöver mig! ååh är så gladis, tänk att det gick att ha båda jobben ändå! Såå nu är det bara att jobba jobba och jobba för att tjäna ihop till allt det jag vill ha, bland annat en bil, en resa och till sist (om något år) en lägenhet :)

ska fixa tid hos frisören nu också, har lycktats få pappa att betala den då jag är pank! så nu kanske håret ser fräscht ut snart igen, ska nog klippa av det en bit denna gång hihi (om jag vågar):O :)


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh grattis!!! Va kul :D



Ps. Klipp håret förfan! Jag klippe av mitt typ 10 cm, och du anar inte hur SKÖNT det var.



Puss :)

2011-08-20 @ 09:58:21
URL: http://moaevelinas.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0