Im so happy, im gonna die! Im so happy!

Ska börja med att tala om varför jag varit i min frånvaro! Svaret är att en person som heter Johanna Bostrad sabbade min motivation till att blogga! Jag tänkte att de skulle vara lite roligt att blogga om det som ni hade velat. Ni fick välja helt fritt, och ho väljer att jag ska blogga om när jag lunchade med Erika! hallå?? som om ni inte hört nog om det??!?!?

aja över till andra roligheter! Jobbet rullar på fint, och det blir bara roligare och roligare och går bättre o bättre fr varje dag som går! Var på bio med sickan i måndags (försvunnen) och även käkade middag med henne. förövrigt så fyller hon även 19 år idag, så grattis till henne!

Men nu det JÄTTEROLIGA!!!! Jag är världens lyckligaste just nu, har precis fått ett besked. vad det hnadlar om berättar jag imorgon, eller nästa gång jag bloggar! mwiiiiihihih är såååå HAAAPPY :D

imorgon jobbar jag två pass på BK. 11.30-14 och 16-19! hörs kanske efter det!

Puuusssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm just det skyll på mig du, vi börjar imorn så du vet, inga ursäkter

2011-09-01 @ 00:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0