Fjärde advent

Älskar att jag bloggar som mest en gång i veckan! de ä najs!

sedan sist har jag:
-Jobbat som ett as
- bränt mig på fingret som ett as
-varit trött som ett as
- min familj har även köpt en ny bil, as nice!
- haft en AS mysig fredagskväll med amanda show!
- idag har vi haft hela tjocka släkten på adventsfika här, det var as najs!

Bilder kommer efter Vintern 2011/2012, alltså till våren då jag lagt in alla vinter bilder på datorn. Så länge kan jag bjuda på lite bilder på vår nya svarta pärla ;)

nej så blev det inte alls det, för nu var bilden på internet borta på den, synd för er!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jälva as

2011-12-19 @ 19:05:30
Postat av: Amanda

tssss inte då! typ med 1-2 sekunder

2011-12-22 @ 23:06:43
URL: http://alorentz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0