Tredje advent

Jobbar som en idiot, och när ja inte gör det sover jag! Hinner inte med några vänner mer än några raders skrivande på fb! Efter Lucia ser jag nog ljuset igen, om man kan göra det denna årstid?

Annars då? Joo sitter och planerar en resa till Thailand över min 20 års dag! Vilka skulle vilja fira den med mig där? Inte mina föräldrar iaf! Inatt har jag levt fyra veckor utan min Pulli, saknar honom såå det gör ont! Trodde de var ett ordspråk att säga så en gång i tiden, men det här gör verkligen ont, på riktigt, i hjärtat.

Imorgon ska jag klippa och slinga mig hos Isabelle, min debut där, men det blir nog superduper fint!

Och här har ni svaret på varför jag delar med mig av så lite egopic.. för jag lyckas bli så in i baljan bra på varenda bild, så vill inte göra er avunsjuka!


Kommentarer
Postat av: Kanino

Skitsnygg är du, mer sånt! Pussss

2011-12-14 @ 14:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0