Vi gör ett nytt försök!

okej! Amanda har nu hjälp mig att fräscha upp bloggen lite i utbyte mot att jag börjar blogga! hmm, vi får väl se hur det går, men ska göra et försök iaf ;) har ju köpt en ny kamera så vi får hoppas det kommer lite nya bilder och att jag snart lär mig hur man lägger in korten på datorn :) nu tyckte amanda att jag var dum i huvet som skrev ut det där, men man ska väl hålla sig till saninngen här i bloggen? annars kan jag ju börja sitta och lögna en massa, eller vad säger du jbe?

nu ska jag döpa om mig på facebook! Österman låter alldeles för bondigt för en stekare som mig!

Vi hörs! (får vi hoppas)

Kommentarer
Postat av: amanda

fan va snygg blogg!!

2011-07-15 @ 09:58:47
Postat av: Anonym

haha lögna haha

2011-07-25 @ 01:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0