hej bebisar

ursäkar min frånvaro! många klagomål, förlåt!

så vad har jag gjort sedan sist? hmmm, haha kommer inte på något!
JOOO JUSTE! jag har ju varit på musikal :D Leva livet som jag fick i present av min syster!
såå jaa numera är jag förälskad i Linus Wahlgren.. igen! när jag var på grease blev jag också det.. suck!
Måste han alltid få dom underbaraste, sexigaste rollerna? DÖÖÖR!

på onsdag ska jag bli sminkad av EVE, ska bli kul :) har längtat efter det i tre år och nu när hon ska ha slutprov i smink eller nått (?) haha, får jag äntligen komma dit!

På lördag skriver jag högskoleprovet också! mindre roligt dock..

ha det bäst baybisar!

PUSSEN <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

TACK för att du ställde upp som modell :D

Såg din mor bilden eller? hehe, PUSS

2011-03-30 @ 17:37:22
URL: http://moaevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0