Here we go again!

Hejsan hoppsan!

Efter mycket "om" och "men" så tänkte jag börja blogga igen :) *inväntar jubel*
Det är tre månader kvar till studenten PÅ PRICKEN! Och någon är VÄLDIGT taggad!
Så nu tänkte jag börja blogga igen för att minnas dessa tre månader som jag hoppas kommer vara underbara, massa studentskivor, fixande och trixade! Mycket skoljobb också, men eftersom det är mina sista tre månader i skolan så känns det rätt okej ändå! Måste ju minnas hur det kändes att gå i skolan också!

Så jaa, kommer väl skriva mycket om uppvärmningen inför studenten, mycket som händer i skolan, mitt liv och samtigt mycket tankar! låter bra va? IGÅR FICK JAG MIN STUDENTMÖSSA OCKSÅ! :D

såå jaa HERE WE GO... AGAIN!


Kommentarer
Postat av: Anonym

woho :D snygging där!

2011-03-01 @ 21:54:07
URL: http://moaevelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0