internationella kvinnodagen!

japp, den dagen är det idag! vilket innebär att man ska vara snäll mot alla kvinnor! jag såg en statusuppdatering på facebook som löd: "På tisdag den 8/3 är det alla kvinnors dag. Posta detta på din status om du också är stolt över dina 364 dagar!" Denna kille har missförstått allting... KILLAR HAR INGEN EGEN DAG!!! SYND!

aja över till annat! Kryssningen var najs, sov till halv 4 idag = no skola för mig! ojojoj undrar hur det ska gå för mig med alla dessa skivor som kommer du i slutet på april.. inte långt dit alltså! skolan blir ju lidande! men än så länge har det gått bra iaf!

anledningen till att jag sitter uppe 01:21 på en måndagkväll är för att en kille in min klass tvingar mig att jag ska läsa hans inleding på en religions uppsats som skulle in senast måndag! nu är det tisdag! bra jobbat där! men jag ska vara en snäll tjej idag, och göra honom en tjänst ;D

Pusssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0