onsdag 2 mars

Heeej!

Idag hade jag prov i psykologi. Det handlande mycket om fobier så det var ju ingen match för mig! haha nejdå! men provet var inte så stort och det gick bra, så jag är nöjd!

Just nu sitter jag och skriver uppsats, typ min 50000000 uppsats i mitt liv. Jämför Jehovas vittnen med Hells Angels, låter kul va?

I helgen ska jag och mina brudar på studentkryssning, har ingen aning om vi ska till Åland eller Finland men det spelar inte sån stor roll. Det är en 24 timmars kryssning och det ska festas rejält! Tagga nu alla otaggade människor, eller umgås lite mer med Malin, då kan man inte bli annat än taggad!

Så om en månad idag är det även högskoleprovet som gäller för mig... det är nämligen den 2 april!

26 mars ska jag även på musikalen "Leva Livet" med min kära syster, det är en födelsedagpresent från henne till mig, Då ska jag nog även köpa löshår som jag ska ha på studenten, woop woop! Kul med lite roligheter att se fram emot!

Det var allt! Pussiss <3

Kommentarer
Postat av: mullis

Åbo i finland tror jag det är ;) tagggaaa!

2011-03-03 @ 14:02:27
URL: http://malizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0