vad var det jag saade?!!

Erik Saade är Sveriges vinnare i melodifestivalen 2011, vänta vänta vänta nu... VAD VAR DET JAG SAADE? Jbe, Karin och alla andra som aldrig har trott på min älskling.. SLÄNG ER I VÄGGEN!

här kommer ett litet citat ur Karins 18-års dikt som är skriven av JBe:

"Jossan var rolig och skämtade när hon ut en bild på ron weasley lade
Även om jag personligen tycker att man inte har mycket att säga om man gillar killar som erik saade"

Lägg gärna märke till nästa sista raden, "även om jag personligen tycker att man inte har mycket att säga till om man gillar killar som eric saade", åhåhåhå är så nöjd!

Karma is a bitch... skrattar bäst som skrattar sist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0