1:a advent

Hola amigas!

Idag är det första advent och jag har typ sovit hela dagen. När jag inte har sovit har jag druckit glögg, städat, kollat på tv, gått en promenad i snökaoset och ätit lite b&j. Bra söndag med andra ord!

Inatt jobbade jag mitt sista pass på Burger King. Blandade känslor där. I veckan som kommer, och veckan efter det, ska jag jobba extra mycket. Blir nice sen när lönen kommer, lika nice varje gång att bra få kasta över 9/10 av lönen på ett sparkonto och resten av måndaen leva som en fattig kyrkråtta som inte jobbat en enda timme i hela sitt liv!

Imorgon är det måndag! Bra det, då vet jag iaf vad jag ska göra om dagrna... som om jag inte skulle veta det annars??!! I HAVE A LIFE!!!!!!!

Juste! En sak till, om jag skulle vilja veta (någon gång i livet) när första snön kom detta år så var det iaf idag, första advent!

Och Min lilla Bubbi har bara växer och växer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0