Tricken <3

Det gör så jävla ont i hjärtat att berätta att min älskade Tricken somande in föralltid i natt. Det är en sådan djup och ond smärta att jag inte riktigt vet vad jag ska ta vägen.

Helgen har varit den värsta i mitt liv, och det är på riktigt! Med en vidrig utgång och fylla på salu i lördags och med ett avslut på denna helg som jag verkligen inte räknat med.

Jag är ialla fall mycket glad över att han inte behövde lida en dag för mycket och att han efter nio underbara år fick somna in i min famn. Det är så overkligt och så fruktansvärt jävla tyst här hemma, att jag inte vill vara en minut längre i huset än vad jag behöver.

Från att han var 6 h gammal valde jag ut denna lilla varelse och sedan den dagen har han tagit en stor plats i mitt hjärta. Jag kommer aldrig att glömma min lilla Pulli och är oerhört tacksam över att han har förgyllt halva mitt liv med sådan glädje som bara han kunde ge, Tack! <3

Ännu en gång har mina underbara vänner visat att dom verkligen är bäst i världen, och de har satts hårt på prov denna helg. Vad fan skulle jag göra utan er? Det är ni som får mig att fortsätta när allt är piss! Jag älskar er <3




Kommentarer
Postat av: AMANDA

<3

2011-11-15 @ 12:21:26
URL: http://alorentz.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2011-11-15 @ 14:09:56
Postat av: Evve

Tänker på er Johanna! <3 KRAM KRAM KRAM

2011-11-20 @ 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0