och mitt hjärta darrar när min faders röst jag hör!

Kan inte sova, så tänkte att det är ju ett ypperligt tillfälle att blogga! Måste skriva av mig lite, och det finns ingen rolig att skriva med just nu, förutom lite med jbe på msn!

Skulle ju kunna börja med att berätta om helgen som varit. Fredagen var så tråkig så den kommer jag inte ens ihåg. Tror att jag kan ha åkt till jbe ganska sent för att gå en promenad med henne och karin. vi gick runt lite i bälinge och jag var tvungen att dra hem hyffsat tidigt för jag ksulle jobba på BK på lördagen. jaa så där jobbade jag först dag (lunch) och sen natt. mycket folk mycket stress! Lördagkväll var släkten här och åt middag, mys! Jag skjuttsade hem farmor kl 00, för att sen börja jobba kl 01. Idag (söndag) har jag sovit till ett (gick o la mig 05) så det är okej! gick sedan upp och har gått i pjamas hela dagen. Morfar och mina kusiner Isak o Elin kom förbi. Sen baka mickan bullar som jag skulle varit med och baka, men bestömde mig för att städa mitt rum ist, välbehövligt! Har ju fått två nya byråer som skulle fyllas med massa saker, så nu kan man väl säga att det är ordning på mitt rum.

Just nu ligger jag o lyssnar på highway man, som får mig att tänka på partybåten i magaluf, en taggande låt helt enkelt. innan det lyssnade jag på adele - set fire to the rain, mindre taggande låt.

på tisdag på får hämta min lilla kissemiss, han syskon har blivit hämtade i helgen så han är alldeles ensam nu med hans lilla mammi. kommer inte på nått jväla namn, att de ska vara så svårt?!?!, så nu får det väl bli prinsen ändå! det är lätt att ropa på. Vilket naman han än får kommer hn ändå heta Bubbi för mig. Bubbi och Pulli är ju as fina namn!

Jag lovar att lägga upp bilder på Bubbi snart och då även på mitt nya fina rum. Om ni har tur så kanske de blir bilder på de tre skorna jag köpte förra helgen också!

På onsdag är jag ledig, oohyees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0