blondie goes blondieeeeer

Hejsan bloggen höhöhö!

Länge sedan sist! Idag har jag jobbat och sedan åkt och klippt mig, denna gång mycket kort för att vara mig, även klippt upp det lite. såklart har jag även blivit mer blond.

imorgon ska jag först jobba med ylva amanda och evelina och när jag är klar ska mamma pappa och jag hälsa på vår alldeles egna Prins i älvsjö :) wihihihi

kommer även jobba denna helg, då det är kulturnatten. men nästa helg är jag helledig (som det ser ut nu iaf) och då ska jag njuta, sova och haaaaaa roligt! funderar lite på kräftskiva eller något i den stilen.

Nu tjatar jbe om att få komma hit, hon har "tråkigt" säger hon. SO?! säger jag! vi får se hur det blir med den saken. imoron ska jag åka hemifrån 6.30, inte roligt! vet inte när jag slutar heller! men men pengarna rullar in som dom ska!

Innan jag slutar skänker jag en liten tanke till stefan liv som dog idag!

Pusspuss

Hämta 5.jpg (55,1 kB)


Kommentarer
Postat av: Sofia wiklander eriksson

Herregud, första gången jag besöker din blogg sen "lussebulls-inlägget" :O Va rooligt med en "ny" blogg att läsa :D fortsätt såhär så har du nog fler läsare än kissie snart ;D pusspuss

2011-09-08 @ 16:27:17
URL: http://fiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0