booddie boodiee

Det här med namn på katten är verkligen svårt och jobbigt! Funderar i nuläget på att döpa honom till Fluffy så jag kan hålla han och skriva he is so fluffy, im gonna die!! det skulle vara kult! När jag kollade på idol idag så var det en söt liten kille med som hette leonard, de tyckte mamma var gulligt och sa att vi då kunde kalla den leo eller leon, hmmm nej! amanda sa att den var för söt för att heta prinsen. De är väl sötast av alla namn!! Vill hon att den ska heta sötisen eller?! På tal om Amanda så är det hon som har fått mig att blogga här ikväll, mycket tjat! kan ju säga att hon inte är den enda!

Sedan sist har jag träffat tre kändisar och varit ute två ggr! Kändisarna är sergei Jr, Idol André och Nemo. Riktiga höjdare alla tre! Ganska stor ålderskillnad också! Sist jag var ut kom jag hem 7 dagen efter och somnade kl 8. sweet! jesse och jag var på efterfest med några sköna lirare!

alltid när jag är i min ensamhet kommer jag på as bra grejer att blogga om, sånt som inte alla håller med om och som ofta ger en en riktig tankeställare. saker som man kan diskutera och ja, ni fattar? grejen är att jag aldrig diskuterar det här sen, jag glömmer helt enkelt bort det! Sämst jag vet! iställer berättar jag om vad osm har hänt i mitt liv (som alla andra tråkiga bloggare) who cares liksom?

Det var allt! Sluta klaga på att jag aldrig bloggar, för när jag väl gör det så skriver jag för en vecka framöver! tillskillnad från er som bara skriver två rader och en fjortisbild!

Sa någon att jag var bitter? Den har helt fel isf, jag älskar mitt liv!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah, har en Leon i min klass!!

2011-09-27 @ 00:02:41
URL: http://malizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0