med mina ynka 6 läsare..

Med mina ynka 6 läsare här på bloggen tänker jag inte ge upp hoppet om att bli nya blondinbella än! Jag vet att jag inte är någon stjärna på att blogga dirket, men när jag väl bloggar vet jag att ni blir glada mina kära!

Sedan sist har jag hälsat på min alldeles egna Prins som jag kanske har döpt om till Leon. Leon och Tiger, haha, är inte det ganska coolt?! Asså han var världens söstaste och bubbigaste och imorogn är det 3 veckor tills jag får hämta honom! veckorna tills dess går såå långsamt!

Jag har även läst varenda liten artikel om Stefan Liv, kollat varenda liten filmklipp och stalkat allt om honom precis som jag jag stalkar allt och alla! Det måste helt seriöst vara någonting fel på mig!? det gick verkligen upp för mig idag att jag är mongo! Man skulle kunna säga att min hobby är att ägna mig åt andras problem. Så om jag någon gåång blir intervjuad eller om jag ska bverätta om mig själv  vet jag exakt vad jag ska säga: Hej! Jag hetér Johanna österman och bor i Bälinge med min familj. På min fritid gillar jag att läsa om andra människors problem och att gråta en skvätt till det.

aja över till annat! Kulturnatten på BK gick över förväntan. inte en enda spya vad jag kunde se, och så slog vi nytt säljarrekord! woop woop! I helgen är jag ledig iaf, och de ska INTE bli någon kräftskiva nu, utan jag ska till min kusin som fyller år först, och sedan ska jag till Kaninen som även hon fyller år! Sedan ska jag ut. Ja OJ vad jag ska ut! Jag ska vara så jävla ute så att jag knappt kommer in någonstans!

Innan jag avslutar ska ja tala om för er, håll i er nu, att jag har tränat step up ikväll! Sofia och Amanda var även med och jag svettades som ett as. Om jag ska vara ärlig så måste jag säga att jag är bättre tränad än jag trodde! De jag dock märkte var att jag är mkt mkt setlare nu än vad jag var sist jag tränade. Detta var inte okej!!
Iaf, känner redan att magen blivit plattare och att blodet strömmar runt osm aldrig förr i kroppen. Kissat har jag gjort 1000 grr också sedan jag kom hem, snacka om att det blev fart på systemet. Haha nu vet ni dte iaf!

Jobb imorgon! MEN INTE I HELGEN!! WOOHOOO!

God natt!

Kommentarer
Postat av: kanino

hahaha du behöver hjälp

2011-09-16 @ 13:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0