Det här kan jag aldrig slingra mig ur!

Åh herregud, livet leker hörrni!

Kan ha haft min roligaste utgång NÅGONSIN igår eller iaf top 5, eller kanske 3! Spontant är bäst! Här kommer min helg om ni är intresserade?

Eftersom att jag räknar fredagen till helgen (iaf fredagkväll) så får ni höra min fredag också. Jag skjuttsade in Prinsen ap-tidigt på morgonen till min farmor för han skulle till veterinären på eftermiddagen. sedan åkte jag och jobbade. Prinsen har varit i salgsmål och fått ett vidrigt såg i slutet på ryggen och på svansen. för att kunna göra något åt detta var de tvungna att söva ner honom och en liten operation genom att sätta in ett rör i såret så de ska läka fortare? Smarta som vi är i familjen Österman kom vi på att vi ju faktiskt skulle kunna kastrera honom när han ändå var sövd, och så blev det. Nu går min lillla prins runt med tratt, en penis utan pungkulor och en halvt rakad svans, stackars lilla bubbi!
På fredagkväll träffade jag några av dom finaste och som jag känner mkt väl... trodde jag iaf.. Tydiligen inte! Fick reda på en hel del nytt och någonting sa mig att jag borde skärpa till mig när de gäller kontakten med vissa människor!

På lördagen stog klockan på 10.00! Jag och större delen av släkten drog upp till Leksand och såg på när Leksand spöade skiten ur Djurgården :) Detta leder nu till att Djurgården har åkt ur elitserien och ingen var nog nörjadre än jag. redan på bussresan påvägen dit fick jag ett sms från Jbe som undrade vad jag gjorde?!?! jag hade liksom sagt det till henne 20 000 gånger, men den kvinnan har ju inget stopp mellan öronen så det går ju förmodligen bara rakt igenom.. hörde iaf av mig till henne när jag närmade mig björklinge och ungefär en halvtimme senare satt vi på buss 111 för att mysa lite på terassen med karin. Spontant om ni fårgar mig, kanske inte om ni frågar dom! På terassen träffade vi Amanda och Sofia och vi följde senare med Soffe in på saluhallen.. och hahahah vilken jävla kväll! Jag garvade så jag fick ont i magen, har inte skrattat så mkt på länge! Och fyfan vad roligt jag hade med jbe och karin, vi liksom bara älskade varandra och drev med varandra och ja everything! Hahah såg nu att jag skriver väldigt detaljerat! men men iaf så hookade jag upp med två killar samtidigt på salus dansgolv och jag kan säga att det är första gången i mitt liv jag strular med två randoms samtidigt?!?!? iaf, på bussresan påvägen hem träffade vi amanda igen som enligt karin låg och sov och hela bussen måste ha tyckt att vi va mongos! Ja hörrni tänk vad världen kan vara liten ibland, vi träffade liksom amanda en fredagkväll på buss 111 som vi tidigare hade träffat på terassen...hur stor är chansen liksom? Kvällen slutade med att jag hamnade i fritzels källare tillsammans med jbe och karin och vi skrattade hela natten lång!

Vi vaknade upp idag (söndag) käkade lite frulle, gick sedan till jbe, käkade ännu mer frulle! Gick igenom gårdagen i detalj och frågar ni mig skämde jag faktiskt inte ut mig en enda gång, frågar ni dom får ni säkert ett annat svar! Sedan har jag väl mest chillat hela dagen! Avslutade kvällen med att se Svensson Svensson - i nöd och lust!

Det var allt!

Glad första april på er hörrni <3

Lördagens huvudpersoner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0