shalalala shalalala eeheeey goodbye!

Okej hörrni! Det har varit en del spekulationer kring mitt förra inlägg.. då måste jag bara få säga en liten sak till er..
Det är faktiskt jävligt dumt och osmart att strula med två personer samtidigt på salus dansgolv... Men det är ÄNNU dummare att gå på ett sådant simpelt skämt den första april, håhåhå är det bara blondiner som läser min blogg?!? så ja, för att vara lite mer tydlig. Det var alltså ett aprilskämt!! Och för att inte lura er helt av banan så skrev jag även "glad första april på er <3" eller nått sånt, det var liksom lite vägledning till mitt skämt, men inte hjälpte det inte! Till och med Karin som var med frågade mig det! haha snutten, mitt lilla fyllo, all kärlek till dig <3

den här bilden säger mer en tusen ord! (lägg märke till karins face, passar inte ihop med de små händerna och resten av kroppen, haha msåte blivit nå fel)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0