varning för damp!

Jag är så in i helvete trött på allting just nu! Så jävla arg att jag faktiskt skulle kunna börja grina. Varenda jävel som går förbi skulle jag kunna be dra åt, eeh jaa ni vet?!?!

Jag hade det iaf jättebra i london och en jättebra födelsedag! har ju hunnit fylla 20 bast! Lördagen var också väldigt lyckad då jag blev firad av mina vänner med mycket fina presenter. kvällen avslutades på saluhallen, där jag och karin kom på hur genomsnälla vi egentligen är, speciellt på fyllan! vi tänker på precis alla och sviker ingen, om det så bara är att Eve ska köpa sig en cider och kommer tillbaka 1,5 h senare, så sitter vi ändå kvar troget på samma ställe med våra små och stora rövar! Dansar med folk som hittar killar på dansgolvet och står snällt och dansar bredvid, när man däremot hittar en själv vill alla dra och man följer snällt med! Hur fan ska vi två kunna hitta oss några söta små pojkar om vi är så här snälla hela tiden... Nej det får bli ändring på detta!

Hörs hej!

Kommentarer
Postat av: lillrumpan

precis!!!!!! <3<3<3

2012-02-28 @ 22:58:06
Postat av: mullan

Så snäll att du till och med kom på att ringa mig när ni var ute o hade kul! jag blev riktigt glaad :) Pusss

2012-02-29 @ 18:02:12
Postat av: evve

Hahaha var jag borta så länge??? :o xD

2012-02-29 @ 18:39:16
URL: http://evelinahelen.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0