What makes you beautiful

Haha nu ska jag berätta en sååå rolig grej som verkligen är en "typiskt jossan grej"! Jag är verkligen helt otrolig när det gäller pojkband och flickidoler. För någon dag sedan hörde jag en låt på radion, jag letade då upp min mobiltelefon för att ta reda på vad låten hette och youtubade den. Det som kommer upp är ett litet sött pojkband! Haha jag blev typ kär (som vanligt) på direkten! Så söta (och snygga) killar! Kan inte riktigt beskriva med ord då jag kommer bli kallad för "peddojossan" i mitt gäng för restan av mitt liv, men aa ni förstår? Räcker väl med att nämna Danny, Eric Saade, Eric segerstedh?

Ialla fall, idag kom den där låten på radion igen, fast denna gång när jag stod och ryktade min kusins häst i stallet. Jag säger då till henne "åå dannis, har du hört den här låten?" hon "ööh nej?" jag "men va? det är ju as söta killar typ i din ålder som sjunger. De är alldeles för unga för mig, men du kommer bli helt kär i dom. Du vet dom kommer typ bli som westlife eller back street boys på min tid, vet du vilka dom är?" hon "back street.. vadå?" Jag kniper käft och känner mig lika gammal som domkyrkan ungefär!

Men kär i småkillar, det får man vara fast man närmar sig tjugo!

http://www.youtube.com/watch?v=QJO3ROT-A4E&ob=av2e




Kommentarer
Postat av: Amanda

kunde inte låta bli att gå in och kolla hur gamla dom va, för att se om peddojossan va det rätta namnet att kalla dig. Den yngsta är född 94 och den äldsta 91 så peddo är inte helt rätt namn men vi kommer nog på något ska du se ;)

2012-01-20 @ 14:55:24
URL: http://alorentz.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA var inte direkt bra men ganska dåligt. hahahahahaha <3

2012-01-22 @ 15:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0