Skatteåterbäring?!?!

Asså helt seriöst. skatteåterbäring eller vad fan det heter?!?!? vad är det för ett jävla skämt?! Fick igår reda på att jag ska betala tillbaka en HEL jävla månadslön till skatteverket.. asså hallå?!?! detta måste vara ett skämt? Blir så jävla fucking lack!...

... HAHA tänker ni nu, rätt åt henne, "stackars lilla jossan" och ni är nog lite glada innerst inne.. erkänn?

för vet ni, jag ska tala om för er att jag har garvat åt varedna jävel som skrivit på fb att den får betala tillbaka en tusenlapp hit och en tusanlapp dit, och vet ni en till sak? Jag bara driver med er jag ska inte alls betala tillbaka några jävla pengar för jag är världens lyckligaste. WoooHooo återbäring (eller vad det nu heter) är guds bästa påhitt! Visste inte ens vad det innebar när skatteverkat skickade hem lappen igår, men nu vet jag! Och jag ska aldrig mer glömma det ordet, det är en sak som är säkert!

Puss och hej från mig / a rich bitch


Kommentarer
Postat av: louise

haha jag meeeeeeeeed

2012-03-30 @ 11:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0