Sommartid och våffeldagen!

Vet ni vad? Jag är sjuk! Jag tycker very synd om mig själv! Har sovit nästan konstant sedan i fredagskväll, och vaknade idag (söndag) kl halv 5! Vi ställer ju fram klockan en timme idag så egentligen bara halv 4... men ändå HALV 4 förfaaaaan!!! Så ja, imorgon ska jag sjukskriva mig för första gången i hela mitt liv!!!

Nu ska jag bara pyssla om mig själv, ta ett bad, ansiktsmask, bodylotion över hela kroppen och jaa lite sånt! för känner man sig lite fräshare och luktar lite godare måste man ju automatiskt känna sig lite friskare? Ska även äta frukt, myyyyyyyyycket frukt, kanske blir det en smoothie!

aja helgen har ju iaf bjudit på finaste vädret, hoppas att ni har kunnat dragit nytta av det iaf!

/ sjuklingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0